søndag 29. mars 2009

Scrappetreff på hobbyhimmelen..

Og du som jeg koste meg :D
Klarte 6 LOer + 2 halvferdige som jeg skal forsøke å få ferdig i kveld :)
Hadde en kjempeartig kveld og gleder meg til neste gang :D
"Inventarliste" på LOene kommer etterhvert..

Og tusen takk for alle kommentarer :)


Hvit bazill, bølgepapp og mønsterark fra Sassafrass Lass.



Hvit bazill og mønsterark fra Sassafrass Lass.





Gul og brun bazill, mønsterark fra Sassafrass Lass, blomster fra Prima.






Sort og hvit bazill.




Hvit bazill

6 kommentarer:

  1. For en produktiv kveld. =)
    Så rene og pene, men likevel så uttrykksfulle.
    Nydelig! ♥

    SvarSlett
  2. Så effektiv som du har vært!!
    Flotte de er!!

    SvarSlett
  3. WOW! Effektiv ja! fantastiske flotte!

    SvarSlett
  4. stilige loer :)

    ligger en award til deg i bloggen min:)

    SvarSlett
  5. Oi, sou o Clausewitz e gostaria de lhe convidar para visitar meu blog e conhecer um pouco sobre o Brasil. Abração

    SvarSlett
  6. wow, dette var lekre LO'er. Helt imponert jeg

    SvarSlett