torsdag 11. juni 2009

Da fikk jeg tørket støvet

av både blogg og scrapperom, for her var det ikke gjort noe på en stund :)
Har vært så opptatt med eksamner, men i går kveld fikk jeg endelig satt meg ned og scrappet en LO jeg har hatt lyst til å "gjøre" lenge.. Den ble ikke helt som planlagt, men jeg ble da fornøyd allikevel :)

Først må jeg forresten vise frem et konfirmasjonskort jeg lagde for et par uker siden..






Og her.. den avslørende LOen som forteller at vi har hatt 9 vogner i hus på under 3 år, og 3 av dem er faktisk aktive pr i dag.. scaryyy.. :P




Mønsterarket fra Sassafrass Lass, rød bazill, bølgepapp, chit chat-thickers fra AC, tiny alphas fra MM, rød dymotape, blonder og en liten button jeg kjøpte i London :)

1 kommentar:

  1. Hehe, dette var jo en morsom LO. Tror mange mødre kan kjenne seg igjen i den der,- deriblant meg.
    Dyktig scrapping av mange bilder! Det er vanskelig det.

    SvarSlett